Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Enig tijd geleden heeft een deel van onze cliënten op ons verzoek een enquête ingevuld over hun ervaringen met de dienstverlening van onze trombosedienst.

De resultaten van deze enquête zijn bekend en wij zijn verheugd dat u ons zeer positief heeft beoordeeld. Op een schaal van 10 kent u ons het cijfer 8,5 toe. De cliënten van ons zelfmeetcentrum zelfs een 8,7.

Natuurlijk zijn er zaken die beter kunnen. Dat is voor ons de uitdaging voor de nabije toekomst. U geeft aan dat de informatievoorziening rondom uw behandeling niet altijd volledig is. Zo bent u bijvoorbeeld onvoldoende op de hoogte van de complicaties van de behandeling en van wat u het beste kunt doen als deze optreden.

Wij zijn blij met deze informatie en wij zullen aan deze onderwerpen op korte termijn aandacht te besteden. Momenteel wordt een programma ontwikkeld waarmee onze cliënten deze informatie op een begrijpelijke wijze via de computer krijgen aangeboden. Zodra dit in gebruik wordt genomen, wordt u door ons op de hoogte gesteld.

Wij danken u voor het grote vertrouwen dat u in ons schenkt en vragen u met klem, ons erop te wijzen indien onze dienstverlening anders is dan u had verwacht.

Zo kunnen we samen aan een optimale antistollingsbehandeling blijven werken!

Met vriendelijke groet,
Stichting Rode Kruis Trombosedienst Neder-Veluwe